Φιλοσοφική Σχολή
Το πάθος της Isadora Duncan για τον αρχαίο ελληνικό κόσμο είναι πολύ γνωστό: από τα πρώτα βήματά της στην Ευρώπη, η χορεύτρια με τα γυμνά πόδια επισκέπτεται τα μουσεία του Λονδίνου, του Παρισιού και της Φλωρνετίας, προτού επιχειρήσει το 1903, έναν μεγάλο οικογενειακό περίπλου στην Ελλάδα λίγο μετά τη δημοσίευση της περίφημής της διάλεξης πάνω στον Χορό του Μέλλοντος. Αλλά πώς αυτό το σχέδιο της «ανάστασης του Διονύσου», που τρέφεται, όπως στον Νίτσε, από μια βαθειά νοσταλγία των απαρχών. Συμβιβάζεται με τον παρόντα χρόνο, και γίνεται, παραδόξως, το σύμβολο της Νεωτερικότητας; Τι συμβολίζει αυτό το όνειρο της επιστροφής στον ελληνικό παγανισμό στην αρχή του XXού αιώνα; Και τί μας μαθαίνει, με τη σειρά της, η γοητεία που εξάσκησε ο ελεύθερος χορός της Ντανκάν σε μια ολόκληρη εποχή για τις κοινωνικές, πολιτικές και πολιτισμικές μεταλλάξεις ενός κόσμου σε πλήρη μεταμόρφωση;
Το περιεχόμενο του μαθήματος, βιβλιογραφία, τρόπο αξιολόγησης και άλλες σημαντικές πληροφορίες θα βρείτε εδώ:http://www.theatre.uoa.gr/fileadmin/theatre.uoa.gr/uploads/secr/METAPTYXIAKO_2014-15/Schenck_Syllabus_2014-2.pdf
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική.
Ώρα έναρξης 18.00.
Αίθουσα 916, 9ος όροφος, Φιλοσοφική Σχολή!
Οι φοιτητές που θα παρακολουθήσουν το μάθημα παρακαλούνται να διαβάσουν το επισυναπτόμενο αρχείο.